Welcome to Our Music Portfolio ! 

Mar 30, 2016

Easy Listening Vol. 06

                                     
IMMA Portfolio  THE BEST PLACE FOR MUSIC!

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΞΕΝΕΣ ΜΠΑΛΑΝΤΕΣ
Playlist, Easy Listening, 27 Videos
Να πλέω πια, χωρίς κουπιά
μια βάρκα μόνη της με κόκκινη καρδιά
να λέω ζωή μου δες χωρίς πανιά
δίχως έρμα, μαζί ως το τέρμα
ως του ονείρου τη γωνιά
πού πάω, ποια είμαι, πού θα βγω καρδιά μου
Πάμε ψύχη μου βάρκα, απόψε πάμε

Έρωτας είναι
Τα μάτια σου κι θάλασσα
Απέραντο μου γίνε
Έρωτας είναι
Το κύμα που λαχτάρισε
ν’ ακούσει αυτό το μείνε
Απόψε

Δεν έχει αντίο
Ο λόγος που μας ένωσε απόψε εμάς του δύο
Δεν έχει αντίο
Δελφίνια τα τραγούδια μας,
Στου χρόνου τ’ άσπρο πλοίο
Απόψε....

0 comments:

Post a Comment

 
© 2013 IMMA Portfolio | Designed by Making Different | Provided by All Tech Buzz | Powered by Blogger